måndag, november 21, 2005

Semester med Virginie

Nästa veckas semester i Kyoto tjuvstartade i fredags när jag åkte ut till flygplatsen för att hämta Virginie. Hurra!! Det var fantastiskt skönt att få hålla om henne igen. Vi har haft en underbar första helg i Ueno och som tur är bryts min arbetsvecka av på mitten eftersom onsdag är Labour Thanksgiving day. Jag har verkligen anledning att vara tacksam!

Den här veckan pendlar jag från vårt hotell i Ikebukuro, kommer till jobbet sent och tänker gå så tidigt jag kan. Men nu ska jag se till att jobba lite!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo, FF i helgen som sagt men när vardagem kommer känns det tomt när man är van vid korridor. På "hemsidan" kan ni kolla på vad jag sysslade med i lördags. Roligt som fan vare, räknar med åtminstone en minst lika fet klubbkväll i Tokyo!

22/11/05 19:15  
Anonymous Anonym said...

Asså, man klickar tydligen på mitt namn. Och om man klickar på det här inlägget kommer man till klubbtips i Tokyo...

22/11/05 19:18  
Anonymous Anonym said...

Damn...nurå?

22/11/05 19:19  
Anonymous Anonym said...

Ha det gott i österland hälsningar

22/11/05 22:58  

Skicka en kommentar

<< Home