måndag, oktober 24, 2005

Fotoalbum #1

På allmän begäran har jag sett till att ladda upp ett axplock av alla de bilder jag tagit fram till nu. Bilderna är friskt blandade, men i kronologisk ordning, och kan hittas på uddenfeldt.se. Hoppas att det smakar!

I söndags hade vi grillfest efter japanskakursen. Det var mycket trevligt och vi fick tillfälle att höra på lite japansk skönsång med komp av en mandolintrubadur. Veckan framöver har jag ganska mycket att göra på jobbet, eftersom jag kommer att göra en presentation av mina resultat så här långt i början av november. Veckan klipps dock kort vid lunchtid på fredag, då labbet i gemensam trupp beger sig upp i bergen för ett besök på onsen. Det blir lite inspirerande tal från styrelseordföranden, en session på kvällen och dagen därpå ska vi gå långtur med guide. Inte för att det var någon risk att jag skulle glömma kameran, men alla uppmuntrades att ta med sin egen eftersom det kommer att delas ut pris till bästa fotografi. Kanske kan jag säkra en Ipod Nano med mitt talangfulla knäppande. Döm själva hur jag lyckats så här långt!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, "allmän begäran", hoho...

25/10/05 15:28  
Anonymous Anonym said...

Spännnade bilder. Swedish foot låter häftigt.Vad syftar det på?

27/10/05 15:24  
Blogger matsu said...

Tydligen är det så att "svensk" massage i Japan är fotmassage. Har inte vågat mig på att gå in, men stället ligger mitt i Ikebukuro-eki, som är en av de största tunnelbanestationerna, och kön är alltid lång.

27/10/05 15:35  

Skicka en kommentar

<< Home