torsdag, juli 06, 2006

Flytt till ny adress

Brorsan klagar på att jag inte tagit tillfället i akt att avrunda min japanvistelse med en ordentlig slutkommentar. En sådan kommer inte här, men däremot lite andra nyheter.

Sedan dess att jag kom hem har det sannerligen varit full rulle! Jag hann knappt packa upp innan jag började jobba på BassetLabs i Sundbyberg. Nu pendlar jag till Sumpan via Centralen varje morgon, men är det något jag vande mig vid i Tokyo så var det dagliga resor på pendeltåg. Inga problem således!

Ännu större nyheter är att jag och Virginie nu har köpt en trea i Fålhagen. Flyttlasset går redan nu på lördag och tar oss från Studentvägen 19 till Petterslundsgatan 23D. Om ni vill vara med och svettas med en låda i nävarna och gassande sol i nacken så är det bara att slå en signal. Alla är välkomna! Annars får ni en ny chans att flukta på nya lyan i samband med inflyttningsfesten i augusti.

Förhoppningsvis får jag chansen att gå igenom mina japanlådor efter flytten. Och då kanske det också händer något mer här... Fram till dess hoppas jag att ni får njuta av massor av varma sommarkvällar!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jasså det var därför vi bara var fyra pers som hjälpte till med flytten. Fy satan vilken svettig flytt, hoppas ni aldrig flyttar på sommaren nästa gång! Nu borde du väl uppdatera den här igen men med lite annan info, typ vad som händer den 20/1 2007 ;)

9/1/07 06:24  

Skicka en kommentar

<< Home