tisdag, december 11, 2007

Sling along

Tillbaka i Asien med jobbet är det inte för inte man blir lite nostalgisk. Det är faktiskt bara en tidszon bort till gamla hederliga Tokyo och jag önskar att jag kunde ha vägarna förbi...

Nu blir det istället ett dygns flygning hem pga en inställd flight från Suvarnabhumi som gör att jag har att välja mellan nio timmar på en kall bänk i terminalen eller eventuellt en taxi in till Bangkok för lite thaikäk och en drink. Vi får se hur formen är när jag landar.

För de som inte greppat det från titeln så är jag i Singapore för att delta i en säljtripp. Vi landade igår och dagens möten har gått mycket bra. Inte tillräckligt bra för att bryta skumpaflaskorna, men tillräckligt bra för att fira med lite god mat och en Singapore Slingthe Raffles Long Bar.

Jag vet, det finns inget tröttare hål på hela ön, men när jag satt där på barstolen och blickade ut över de fulla tangodansande turister från Finland medans jag sippade på min drink så kändes det helt najs ändå. Inget drag på stan hur som helst då det är mitt i veckan, så hamndistrikten får vänta till nästa tripp.

Imorgon blir det till att dra runt på lite andra möten, men ska försöka passa på att göra lite se lite sights och kanske shoppa lite julklappar. Over and out.

1 Comments:

Blogger Bear said...

Jasså, du skriver här fortfarande. Skoj!
/Bror-san

25/6/08 16:38  

Skicka en kommentar

<< Home